Post by vergdislonarpa on Feb 5, 2022 20:38:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Taktisk krig: Tower Defense spil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Taktisk krig: Tower Defense spil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Taktisk krig: Tower Defense spil 2022 version ▞▞▞
Godt og simpelt gameplay!
Taktická Válka: Tower Defense Game Strategie gqf
Fantastisk og sjovt. Ville hjælpe med at have våbenopgraderinger gennem niveauerne. Ta
Det er et godt spil, men det skal være nemmere at tjene penge i missionerne for at købe eller opgradere tårne. Ligesom penge vinde hver runde af en mission og en måde at opgradere mængden af startpenge eller hvor meget hvert tårn tjener pr. drab.
Okay, så det er anden gang, jeg forlader denne anmeldelse, jeg er ikke sikker på, hvad der skete med min anmeldelse, jeg allerede har skrevet. Dette spil er fantastisk. Det er meget sjovt, det er udfordrende til tider og har funktioner og mekanik, som ikke rigtig findes i andre spil. Det eneste rigtige problem er, at det kun er 20 kort. Så til sidst er du bare lidt færdig med det. Det var skønt, så længe det varede. Læg flere kort ud, og min vurdering ville stige.
Interessant spil enkelt og strategisk 🥰🥰
Det er et godt spil, og det er en god tidsdræber. Min eneste klage er, at jeg ville ønske, at der var flere tårne og lidt mere dybde.
Fantastisk spil.
Alt i alt et ret sjovt spil, mindre af et ægte TD-spil, det er mere et ..TD-puslespil. Men det var meget sjovt alligevel. Jeg giver en 4, fordi selvom det er meget sjovt, og jeg vil anbefale.. det er ret fantastisk, hvis der var en sandkasse/endeløs tilstand, efter du slog den eller noget, en slags grund til at blive ved med at downloade og fortsætte med at spille, eller bare gøre, hvad jeg ville gøre hele tiden, jeg sejlede, og har skøre tårnopsætninger, der gør mig næsten uovervindelig..men generelt meget sjovt, giv det bestemt en chance!!..😊👍
Virkelig godt. Har et stort potentiale. Har brug for flere niveauer, flere opgraderinger og muligvis en endeløs bølgetilstand. Bortset fra det er det et af de bedre tårnforsvarsspil.
Det ville være bedre, hvis brugeren var i stand til at kontrollere våbnene og bestemme skudretningen. Kun 20 niveauer, så jeg afinstallerede spillet.
Alt for hårdt, du får ikke penge nok til at være fortrolig med mængden af ting, der passerer igennem, det er altid en udfordring at få tingene placeret lige før noget passerer gennem banen
Fantastisk, fantastisk bygning, dette spil viser, hvordan enkelhed uden mange variabler stadig kan være sjovt.
Jeg kan godt lide dette spil, fordi det er enkelt og nemt at spille. Jeg nyder kampene i dette spil! (I dette spil behøver jeg aldrig bruge det dødelige tårn, fordi det er meget langsomt og for dyrt..)
Alt for svært at starte ud, ingen måde at opgradere dine ting starter virkelig altid ud med 100 kontanter, hvilket ærgerligt det burde stige med besvær. Langt til mange reklamer, overordnet set var spillet stort set dårligt. Jeg afinstallerer, vær venlig ikke at spilde din tid på dette.
Ikke særlig godt. Over alt er konceptet... sundt. Når det så er sagt, maxede jeg halvvejs gennem spillet. Også niveauerne med bølger af tanke kunne for alvor bruge endnu en hastighed op eller to, for ellers, hvem ønsker at sidde igennem runder, der tager 20-30 minutter (realtid) på niveau 10, når de først begynder til 11-20, det kommer til at blive en slibning, uanset om de har $ at bruge eller ej.
Godt spil, men kan ikke få bestået niveau 5. Hvis du fejler, bør du i det mindste få nogle penge til at opgradere våben.
Tactical War: Tower Defense Game ስልት ahks
Jeg kom til niveau 5 og kunne ikke slå det, jeg prøvede 25 gange, dette spil er umuligt!!! Plus opdatering og ingen nye niveauer måde at få mine håb op im Afinstallation!!!
Meget godt
Sjovt i starten, men ubalanceret. De mål, der er sværere at ødelægge, giver dig næsten ingen kompensation. Det er et langt grin senere. Lad være med at bruge penge på kreditter, for senere vil du have så meget, du ikke kan gøre noget med. Et par opdateringer og ændringer ville være fantastisk.
Ret ringe. Dette er klart en mands indsats for at lave et TD-spil, så jeg vil ikke være for hård, men hvis du overvejer at downloade dette spil, så lad være med at genere det. Få BTD5 i stedet. Det er langt mere varieret, ser pænere ud, har et soundtrack, mindre buggy og har en mere interessant præmis. Når alt dette er sagt, så er Tactical War en fin tidsspilder, og jeg har købt mig mange minutters morskab.
Call of Duty Warzone Bedste belastninger | Sæson 5 nye meta...
Jeg havde håb... Endnu et mobilspil, der har potentiale, men som er spildt. Chokerende nok er det ikke ned til mikrotransaktioner; det er ned til vanskeligheder med spilmekanikken. Som andre har sagt, er spillet noget restriktivt med tårne og de niveauer, som du kan bruge nævnte tårne. Jeg vil gå mere i detaljer, men udviklerne BØR vide om denne smerteligt indlysende tilstand af spillet, og det deprimerer mig ærligt talt. Ville ønske jeg ikke købte anti-reklame MTX.
Betal for at spille dette ville have været bedre, hvis du ikke betalte for at spille, det er umuligt at komme forbi 4. runde for ikke at nævne overdrevne annoncer
Frygteligt spil. Jeg kan ikke komme forbi niveau 2 og det er med opgraderinger. Jeg prøver at gå tilbage til niveau 1 for at få mere erfaring, og nu kan jeg ikke slå niveau 1. Download ikke dette spil
Sødt spil. Selvom jeg kun kan slukke det ved at bruge knappen "Skift vinduer". Opgraderer til 4 stjerner, hvis det rettes.
Fremragende spil, har brug for flere niveauer
Katapult Quest Arcade ksc
Flere kort og måske en anden spiltilstand. Noget som overlevelse ingen ende
0 genspilbarhed. Når du når til slutningen... er det det. Heller ingen gratis spil eller sandkassetilstande. Ikke et dårligt spil... ville bare ønske, der var mere af det.
Fantastisk spil, jeg virkelig kunne lide, men dets kun 20 missioner... i 2 timer bestod jeg og er nødt til at slette spillet ...
Niveauspidsen er sindssyg efter niveau 5
Guerra táctica: Defensa de la torre Estrategia wyii
Tactical War: Tower Defense Game Стратегически mck
Meget simpelt spil. Fantastisk tid passer. Når du er på en flyvning, kræver dette spil ingen internetforbindelse, så det giver ret god underholdning. Men underholdningsværdien er kortvarig. Du kan hurtigt og nemt købe alle varerne i butikken op. Så forvent ikke, at dette er et langsigtet spil, som du spiller i flere måneder. Du kan sikkert komme igennem alle udfordringerne på uger eller dage.
Ret godt og enkelt.
Det var godt, men der er 2 ting, jeg ville ordne, og jeg ville 5-stjernet det, den ene er de store kanoner skal prioritere de store kampvogne over de små tropper, den anden er, hvis jeg sparer mine penge og køber en stor kanon fra bøjlen, vil jeg gerne Brug det på alle niveauer, ellers er det en ubrugelig investering. .
Jeg elsker dette spil. Nogle gange frustrerende at lave et niveau igen og igen, men det hjælper at placere dit våben korrekt. Husk også at ødelægge træer og sten for ekstra penge. tak skal du have
Hårnål Indbyggerne mp3. Download bogen er baseret på eve ...
For mange annoncer... Så trinløst at se annoncer, hver gang jeg vil genstarte et niveau, eller hvis jeg bare afslutter et. Jeg hader spil, der gør dette
Meget vanskelig aktivpris er nogle høje, det kan være nogle lave. Det vil være rart.
Spild ikke din tid. Jeg kan ikke engang komme igennem det andet niveau. Der kan være en måde, men jeg har ikke tålmodigheden (ironisk), men hurtigt for at forklare får du 370 mønter/kreditter ved udgangen af tredje runde, og du kan kun købe 3 grundlæggende tårne, som ikke er kraftige nok til at dræbe tropper på fjerde runde. Så du har 70 mønter tilbage, og alt du kan gøre er at se dem spille ind i din base. Du bør være i stand til at spille spillet på din måde eller i det mindste et par forskellige måder, ikke en rute, som er umulig